18 december.

Datum: 2010-12-18 ♥ 21:12:04

1. Hur gammal är du om fem år? 26.
2. Vem var den sista du träffade? En pappa till ett barn på jobbet. Ja jag träffade honom inte privat alltså..
3. Hur lång är du? 170 cm.
4. Vilken var den senaste film du såg? Minns inte.. Halva Sex and the city förra helgen kanske.
5. Vem ringde du senast? Min mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag tvättar ikväll", typ. Till en kompis.
7. Vad är dagens planer? Det är kväll nu, men morgondagens planer är nog lite shopping och kvällsbio.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad och vem det gäller, men messar oftast.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Några veckor sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Först 06:20, sedan runt 9!
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Nära någon jag håller kär ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm. Hos tandläkaren?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, tycker inte det är relevant... Här och nu!
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret, och John!
18. Vem fick dig att skratta senast? Reklam på tv:n!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För ung? Dum fråga. Men jag äger inga vinylskivor, knappt några cdskivor.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Liten, rosa bärbar.


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
 Varierar!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två, men sover bara på en.
23. Hur många landskap har du bott i? 1!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, aldrig... Spyr inte av alkohol faktiskt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor!
26. Är du social? Nja, det kan väl diskuteras.
27. Vilken är din favoritglass? Glass är inte min grej!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon är egentligen inte så sjukt mycket pengar.. Men förmodligen plugga och ta körkort, resa.
29. Tycker du om kinamat? Javars, men äter det extremt sällan.
30. Tycker du om kaffe? Ja, men har ambitionen att sluta dricka det!

31. Vad dricker du till frukost?
Äter sällan riktig frukost. Men isf apelsinjuice eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja tyvärr, på höger!
33. Kan du spela poker? Gud nej.
34. Tycker du om att mysa? Nej jag hatar att mysa, såklart ;)
35. Är du en beroendemänniska? Ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, någon.
37. Vill du ha barn? Ja det vill jag nog.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej! Däremot har jag drömt om att jobba där ;)
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet antar jag.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning!
42. Äger du dyra smycken? Nej, det kan jag inte påstå.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, tack och lov!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Stoppade i munnen? Hoho. Jag drack Ramlösa.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm. Alla jag umgås med är roliga faktiskt. Men mitt ex kan jag skratta gott "åt" fortfarande, efter 1,5 år!
46. Välj ett ärr på din kropp? Välj? Jag har två fula ärr, fula i estetisk mening alltså. Ett på axeln efter en vattkoppa som 6åring, och ett på en fingertopp efter gurkskivningsförsök! Det blev två.
47. Vad har du för ringsignal? En jättetråkig ring-ring variant.. Bytte till den vid något tillfälle där min från "En annan del av Köping" kändes pinsam.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma och pappa har. Här hemma har jag ett par skor.
49. Flirtar du mycket? Nej, inte mycket.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Profilbild har jag ingen. Bilden i headern tog C på en promenad runt Stenhammar.

51. Kan du byta olja på bilen? Jag har ingen bil och inget körkort, en sak i taget!
52. Har du fått fortkörningsböter? Se ovan, typ!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Svinalängorna.
54. Läser du dagstidningen? Ja, metro.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. Har fortfarande olästa ameliatidningar från någon prenumeration i somras.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 tror jag!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Julrim!
59. När var du i kyrkan senast? Försöker verkligen komma på, men minns inte... Mer än ett år sedan i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Elena

John hahaha, nu blev jag så full i skratt! :D Eller skrattfull som bror min sa när han var liten hihi!

2010-12-20 @ 16:34:22
URL: http://elenasdagar.blogg.se/
Postat av: Elena

Håller helt med dig! Tandkräm vill jag också ha "kvalitet" på.. Men vissa saker kvittar faktiskt, t.ex falukorv - jag känner ingen skillnad alls på Euroshopper och typ Scan. Bara en jävla prisskillnad. Ofta är det ju faktiskt ett varumärke man köper och ingenting annat. Dessutom har Chanel börjat vägra Pussy men vräker istället i sig Eldorados kattmat som en tokig. Jag klagar inte, inte plånboken heller! ;) Ha en mysig kväll! <3

2010-12-21 @ 22:49:05
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback