5 december.

Datum: 2010-12-05 ♥ 21:25:32

Hetshelg. Jag hatar hetshelger! Nu tänker jag inte sätta min fot på ett tåg, förrän 22 december! Skönt! Kom hem för en timme sedan. Ätit lite färsk ananas, vikt lite ren tvätt (och fått ångest över att jag fortfarande inte rensat klädkammaren...) och snabbtänt andra adventsljuset, haha. Nu är jag trött, eftersom jag gick upp psyktidigt imorse, som vanligt. Klockan ringer 05.20 imorgon också, så sängen känns lockande nu!

5 december som sagt, och jag har i princip inte köpt några julklappar alls! Imorgon slutar jag tidigt och borde väl ta tag i det då. Men det är ju även den enda dagen man har någon större möjlighet att hinna/orka fixa hemma efter jobbet också. Får se hur det blir! Jag dör ju av att trängas med folk på stan också, städa hemma verkar mycket bättre, haha.

Imorgon kommer en viss person hem från ett land långt borta. Hoho. Nu gäller det för mig att inte fega ur!

Hoppas ni haft en fin helg och får en suverän start på veckan imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tröjorna kommer från Gina Tricot! :)

2010-12-13 @ 17:53:59
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback