27 december.

Datum: 2010-12-27 ♥ 09:11:54

Vardag igen då. Kanske kan man avsluta frossandet då? Återstår att se! Jag har semester i alla fall, rätt skönt.

Idag och imorgon blir det lite shopping, innan jag åker hem till mig igen. Eller om det blir så mycket shopping vet jag inte, men lite umgänge på stan, om inte annat! Är inte så mycket för hysterisk rea, och jag behöver faktiskt inte något speciellt. Överkonsumera är so last year ;). Kanske att jag kikar efter ny mobil, det är något jag faktiskt behöver...

Julen var fin, med bra klappar och lite extra tid med familj och släkt! Alltid trevligt! Julen är ju en härlig högtid för sinnessjuka godismonster som jag! De 5-6 kilona jag gått ner tidigare har nog tickat upp en aning igen.. ;). Men men, så fort jag är hemma igen blir det normalt liv, utan socker och fettbomber.

Fick en bok av pappa, som jag började läsa igår, och nästan blivit klar med. Frostnätter av Arnaldur Indridason, sjukt bra! Kan rekommendera honom varmt, och jag ska leta på de andra böckerna när jag är färdig med denna. En jättegullig "tant" på mitt jobb som har hur mycket böcker som helst, som hon gärna lånar ut. Ska höra med henne faktiskt :). Det var dagens boktips alltså, haha.

Frukost, dusch och påklädning, sedan blir det en heldag med mamma!

Puss!




Visst gör vi?

Kommentarer
Postat av: Elena

Det gör vi verkligen! Vart har ho' fått tag på tröjan? :) HO' GLÖMDE SOCKERKAKA'!

2010-12-28 @ 13:22:28
URL: http://elenasdagar.blogg.se/
Postat av: Elena

Haha jag med, klockrent. Och så asgarvet så fort han ser mig som håller på att avlida av skratt haha :) Jadu, det vet man ju aldrig.. Där i fick de ju inte ligga i alla fall! Det var lite av hennes grej i somras, så fort man stoppade i dem igen så skulle de ur sekunden efter! Tosskatt! :D <3

2010-12-29 @ 10:42:26
URL: http://elenasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback