22 december.

Datum: 2010-12-22 ♥ 06:29:36

Sista jobbdagen innan min julledighet! Skööönt! Det tjatas friskt om tomten på jobbet, vi pysslar och slår in paket, har det allmänt tokmys! Söta söta H på 3 år gjorde en julklapp till sin pappa och slog in. Men, när mamma och han kom hem kunde han inte "hålla sig", och rev upp skiten själv istället. Hahaha, jag bara älskar de fina små knasliven! ♥

Fått så söta julklappar av några barn och föräldrar. Det värmer och det är så himla gulligt, samtidigt som det verkligen känns som "inte ska väl jag...". Och, så tänker jag lite att jag hoppas att de verkligen ger presenter för att de är nöjda och tycker att man är värd det, inte bara för att det är något som ser bra ut att göra... Hörde en trött mamma sucka (som är missnöjd med allt och bara gnäller, dock har hon inga barn på min avdelning) "Jag måste ju köpa julklapp till frööööknarna". Då hade jag lust att fråga varför hon skulle göra det, när hon ändå är så himla missnöjd. Haha.

Ska skriva ihop en snabb packlista nu, åker till mamma och pappa ikväll. Längtar INTE efter tågresan! Äckligt mycket folk dessa dagar, och SJ är ju ungefär det sista företaget man litar på. Men det ska nog gå!

Hoppas ni får en riktigt skön jul!

(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback