17 december.

Datum: 2010-12-17 ♥ 07:25:44

Igår fyllde Sara och idag fyller min gamla klasskompis Pontus år! Som om det vore intressant, haha.

En aning ont i halsen och sovit rätt dåligt, men annars kan det bli en bra fredag idag! Snart dags för mig att gå på julledighet också, underbart! Igår var en sjukt dålig dag. Sa till barnen redan på morgonen att jag vaknat på fel sida, haha. Kände mig TRÖTT, sliten, sur och ful hela dagen. Möte hela kvällen, som inleddes med ett tråkigt besked som fick mig att på bli påmind om hur skört livet är. Ta vara på era nära och kära!

Idag har jag nya krafter (det har jag inte ALLS, men om jag låtsas det så blir dagen bättre). Slagit på stort och tagit på mig kjol till och med ;D. Helgen planerar jag att spendera hemma, om inget annat dyker upp. Ska slå in julklapparna och kanske köra storstädning här hemma. Behöver köpa en grej till pappa också, får se om jag tar det i helgen eller i veckan. Tycker inte om stan på helgerna, och just nu känns det ännu mindre lockande att vara ute i folkmassor. Eller åka tunnelbana i rusningstrafiken. Man kan inte ändra livsstil och leva rädd hela tiden, för att en människa väljer att utföra en extrem handling, men det KÄNNS i magen när man rör sig i stan, eller står som en packad sill i tågvagnen. Det finns så jävla onda människor!

Nu ska en tröja rivas fram och tänderna borstas! Trotsa tröttheten och dra sig iväg till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback