15 december.

Datum: 2010-12-15 ♥ 18:59:58

Idag har jag avklarat terminens alla utvecklingsamtal, otroligt skönt! Stannade faktiskt på vägen hem och köpte choklad. På med pyjamasen och ner i soffan, tända ljus och mys! ♥

Försöker må bra och vara glad ikväll, trots att inte allt känns så roligt! Jag funderar på att bara lägga ner allt som rör relationer med andra människor. Eller inte. Men FAN vad jobbigt det är när allt bara strular! Det är liksom inte någon mening med något.

Ett varmt bad får det bli nu tror jag! Har ont i en arm/axel, inflammation tippar jag på, så ett hett bad kan nog vara skönt! Imorgon har jag sovmorgon en stund, så kan ha en sen kväll om jag känner för det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback