Fröken med shoppingförbud..

Datum: 2010-04-04 ♥ 16:54:11

Ja, nu får det vara färdigshoppat för den här månaden! Idag blev det en DVD-spelare och mp3-spelare på OnOff. Rosa och blå lakan från Jysk (skitbilliga!). Shoppade även upp det sista av ett presentkort på Åhléns. Blev lite fint presentpapper, presentpåse, magnettavla och en handkräm till mamma.

Nu på eftermiddagen har jag suttit i bara linne på altanen här. Hur skönt som helst!! Gäller att passa sig bara, solen tar rätt fort. Ska nog börja smörja mig med solskydd snart, eftersom jag är ute mycket om dagarna.  Ju äldre jag blir desto nojigare blir jag! Att sola solarium känns LÅNGT borta nu :p. Har nog inte gjort det sedan jag gick på gymnasiet...

Ikväll blir det till att ha tjejmiddag här. Blir fläskfilé med soltorkade tomater, färsk spenat och potatisgratäng. Chokladfondant med glass till efterrätt, som vi hoppas att jag lyckas med. Bakning är ju INTE min grej!

Imorgon blir det lunch hos moster innan det är dags att sticka hem igen! Fan vad dagarna går fort!

Dags att sätta igång... Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med dig Ida =)!



Kramar från mig!

2010-04-17 @ 09:39:38
URL: http://sberg.blogg.se/
Postat av: Elena

Tack underbaring, dina ord värmde massor! Det är riktigt jobbigt just nu, men livet går vidare fast man inte tror det. Hoppas vi ses snart, du är alltid välkommen hit! <3

2010-04-26 @ 15:00:22
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Elena

Självklart, och tur är väl det att han är lik far sin hahaha ;) Ja, givetvis måste vi ses då! Jag bor hos mina päron större delen av sommaren eftersom jag ska jobba på Volvo.. så det är ju kanoners! :) Puss <3

2010-05-02 @ 20:06:56
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback