Inte alltid på topp!

Datum: 2009-10-13 ♥ 17:31:25
Idag känner jag mig verkligen som ett jävla tråkneggo! Till störst del är det nog lite hormoner som spökar, och en del jobbskit. Vissa dagar har jag bara lust att freaka ut och skrika att om det inte passar så kan man hålla sina snorungar hemma. Haha. Tack och lov blir jag väääldigt sällan arg på jobbet. Det är ganska skönt att jobba med barn. De kan liksom inte riktigt ta ansvar för sitt egna beteende, så man behöver inte bryta ihop för att lille E gormar en rätt i örat 14 gånger i rad. Det är bara att gilla läget och förklara att det faktiskt gör ooont i öronen när man skriker så! Någon som fattar vad jag pratar om? Inte jag heller.

Fortfarande inget internet hemma. Och vet ni? Jag har inte någon brådska med det. Saknar det fan inte! Nu sitter jag på centralen eftersom jag var tvungen att betala en räkning.

Imorgon ska jag träffa E en sväng efter jobbet. Trevlish! Innan dess är det lite utvecklingsamtal och sånt skojsigt. Går nog bra, eftersom det är vettiga föräldrar i alla fall ^^. På torsdag kväll är det föräldrarmöte. Inte skiiitkul, men det är bara att bita ihop och sedan göra något extra kul för övertidspengarna, haha. Typ betala räkningar.

Nu ska jag dra mig hemåt och laga lite mat. Planera samtal och sedan häcka i soffan!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elena

Haha, jag har varit inne på din blogg en gång om dagen sedan ditt näst senaste inlägg som en stalker för att se om ngn uppdatering hade skett. och se, det hade det idag hehe! :D Hoppas allt är bra med dig raring <3

2009-10-15 @ 21:12:37
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Elena

Förresten, färgade du håret eller blev det toning gull?

2009-10-15 @ 21:13:19
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback