Hemma fast borta.

Datum: 2009-10-18 ♥ 20:44:42

Haft en mysig och lugn helg hos mamma och pappa. Nästan för lugn. Får lite "ångest" när jag inte gör tillräckligt mycket av mina helger. Knäpp. I fredags gick jag och mamma en sväng på stan, fikade lite och hade det mys! Jag var inte på bråkhumör, så det var enbart trevligt ;). Blev en tidig kväll sedan och bara slapp igår. Idag kom mina snajsiga brorsdöttrar hit en sväng, och sedan blev det fika och så med Emilia och Cerese!

Det spelar ingen roll hur ofta vi tre tjejer ses, varje gång pratar vi om och analyserar sönder framtiden och livet. Jag är skitstressad över vad jag ska göra med allt! Vet inte vad jag vill eller vad som är rätt! Är avis på alla som har tagit alla svåra beslut... Känns som att jag har ALLT framför mig! Hur vet man vad som är rätt? Känns det i magen? :D Just nu har jag jobb fram till 27:e december. Har chans till fortsättning, men har bestämt mig för att jag inte vill det. ETT beslut i alla fall :D. Nu ska jag ju bara bestämma vad jag ska syssla med istället...

Vad tycker ni jag ska ägna mitt liv åt?

Kommentarer
Postat av: Elena

Faktiskt så läste jag att man nu för tiden inte behöver någon eftergymnasial utbildning för att jobba på bank, bara man har läst någon form av ekonomi i gymnasiet. Stämmer det, vilket jag tror att det gör, kanske det kan vara något att göra så länge efter jobbet på dagis, tills du är på det klara med vad du vill göra? :) Lycka till med allt i alla fall vännen! <3

2009-10-19 @ 18:27:46
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback