24 sanningar...

Datum: 2009-10-25 ♥ 20:29:35

.. om mig ;)

1. Jag blir lite provocerad när folk stavar fel!

2. Jag kan äta godis/"skräp" tills jag är spyfärdig, och ändå fortsätta igen när det värsta lagt sig!

3. Jag känner samhörighet med alla i Stockholm som pratar någon dialekt som kan härledas till Mälardalen ;)

4. Jag har svårt att förstå/höra vad skåningar säger.

5. Jag dagdrömmer konstant!

6. Jag älskar att laga mat men hatar att baka!

7. Jag kan vara sur en hel dag om någon är otrevlig mot mig!

8. Jag är helt oförstående inför människor som lägger sig i/bekymrar sig över sådant som inte angår dem!

9. Jag bryr mig aldrig om tvättråden när jag tvättar. Allt kan tumlas i min värld!

10. Jag måste "älska" ett par skor för att köpa dem. Köper aldrig ett par som inte är helt perfekta!

11. Jag kan vara riktigt kaxig och otrevlig om jag tycker att någon förtjänar det.

12. Jag tror att jag själv är en perfekt flickvän. Haha!

13. Jag tycker generellt att män är jävligt tjuriga :P

14. Jag tycker det är okvinnligt att vara elak och spydig "bara för att".

15. Ibland drömmer jag om att jobba på en kvinnojour. Eller öppna ett härbärge för hemlösa!

16. Jag var tidigare medlem i MUF. Idag känner jag mig totalt politiskt förvirrad!

17. Jag älskar ljusrosa och har det som accentfärg i hela lägenheten.

18. Oliver är en av få saker jag absolut inte kan äta!

19. Jag är jätterädd om mina krukväxter och pysslar med dem varje dag! Tant Ida!

20. Jag älskar att kunna ta det lugnt på morgonen, sitta framför tv:n, dricka kaffe och mysa. Därför går jag oftast upp 30 minuter- en timme tidigare än jag egentligen måste!

21. Jag tycker inte om att dricka kaffe som "tillbehör" när jag äter/fikar. Först frukost, sen kaffe! Eller först smörgåsen/bullen, sen kaffe! Det enda som kan "matchas" till kaffe enligt mig är choklad.

22. Jag smörjer nästan aldrig in mig, trots att jag äger en massa olika lotions. Kan bero på att jag är världens mest bekväma människa ;).

23. Jag har ägt en epilator i sju månader, men bara använt den två gånger. Smärtkänslig är mitt andranamn!

24. Jag har alltid beslutsångest och säger oftast att "jag får panik" när jag t.ex. ska välja vad jag vill ha på ett fik. Stördo.

Visst är jag bra?


Kommentarer
Postat av: Cerese

Haha jag tumlar också nästan allt ;D annars blir det ju ett jäkla hängande av kläder :p

Längtar till helgen :D Puss söt

2009-10-27 @ 20:58:04
Postat av: Emilia

Bli miljöpartist vettja! ;)

2009-10-28 @ 18:19:30
Postat av: Elena

Haha, sjukt hur mycket gemensamt vi har.. Jag blir också skogstokig när folk stavar fel, eller särskriver - stör mig nästan ännu mer. Och jag KAN INTE dricka kaffe till något. Kaffe dricker man solo, eller som du säger - med choklad.. absolut inget annat! ;D Hoppas allt är bra idisen! <3

2009-10-31 @ 16:57:30
URL: http://elenahallin.bloggplatsen.se
Postat av: Tova (Låtskrivare)

Haha jag smörjer inte heller in mej, eller jo ibland, men jag borde göra det jämt för att jag måste helt allvrligt talat var människan med tåraste hud på denna jord. ;)

2009-11-03 @ 17:21:00
URL: http://tovamaria.blogg.se/
Postat av: Carro - Lantismamman

Tack för din fina kommentar!!<3 Roligt att läsa din lista! Visst är det så att allt kan tumlas;-)

2009-11-15 @ 15:00:51
URL: http://lantismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback