Update..

Datum: 2009-11-07 ♥ 21:17:16

Hemma hos mamma och pappa igen! Bjöd dem och brorsan på lunch hemma hos mig idag, innan vi åkte hit. Mys att vara här och fira Fars dag imorgon :)

Är tokdålig på att uppdatera nu. Inte bara för att jag inte har nätet hemma, mest för att jag är lat och tycker det är halvtrist ;).

Mår i alla fall väldans bra just nu. Trivs som fisken i vattnet i min lägenhet. Mit vik går ut nu vid årsskiftet, och jag känner mig supertaggad på att söka nytt jobb :D. Har hittat ett par stycken som jag ska försöka söka nu i helgen. Har bestämt mig för att jag ska jobba på lite nu, med sånt jag känner är kul och intressant, eller bara ger bra pengar ;). Ska INTE hetsa med att plugga och "bli något"! Jag tror att det är bäst att jobba ett tag innan man pluggar, vare sig man är på det klara med vad man vill studera, eller som jag, har noll koll...Tycker det är jätteknasigt när man börjar med en (yrkes)utbildning direkt efter gymnasiet! När man sedan ska ut på arbetsmarknaden tror jag det blir "sådär". Tror inte att man som 19åring har tillräckligt med erfarenhet och koll på livet för att t.ex. sätta sig och plugga till lärare. Det är mina åsikter och självklart ingen sanning, och ingen behöver ta illa vid sig!

För övrigt är en del så jävla söta att man bara vill slänga ett hjärta i fejjan på dom, haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback