Advent och mys!

Datum: 2009-11-29 ♥ 19:35:44

Orkar inte skriva en massa. Är hos mamma och pappa sedan igår! Firat storebror, och varit iväg på en liten shoppingsväng med mamma idag! Imorgon bär det av hem igen för jobb som vanligt! Tänkte smacka upp lite bilder ;D

Lite adventsfönster at my place! Visst är vädret utanför mysigt? ;)

 

Min fiina tomte som står hos den nästan ännu finare orkidén!



Mamma har också adventspyntat. Detta innebär att Sune måste upp i fönstret! Alltid kan man riva ner något!



Dagens shopping!

Ett par korgar från Jysk som ska bo i mitt badrum!



... närmare bestämt i denna hylla! HATAR småplocket som ligger löst, så fult!



Klädnypor i form av grisar! Ibland kan man tro att jag är lätt efterbliven! Tror dock att jag är rätt normalbegåvad ;)




Presentförpackning (antar jag) från Gillette. Schysst pris, så jag passade på! En body lotion från Bruno Banani följde med, den får nog bli en av mammas julklappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback