Söndag och fjärde advent :)

Datum: 2009-12-20 ♥ 10:09:46

Jag haaaatar mens! Så jävla ont i magen och mår illa, sover skitdåligt. Varför "får" man inte skriva mens förresten? Det bloggas ofta om "hemliga veckan", "röda veckan", "lingonveckan" (gud vad töntigt), "montan" och allt vad det nu kan kallas.. Vad fan, våga skriva MENS :D.

Idag ska jag hem till mig igen. Skönt faktiskt, behöver och vill piffa till det lite innan jag åker hit över julen igen. Ska hjälpa mamma att baka pepparkakor först. Hoppas på att tågen och bussar/tunnelbana går normalt sedan! Annars bryter jag ihop ;)

Imorgon och på tisdag blir det jobb, sedan får jag vara ledig! Sista dagarna på mitt nuvarande jobb ju.. Kommer sakna alla barn GALET mycket! Fick jättefina presenter och kort av barn och föräldrar i fredags. Nästan så man började grina, haha.



Ella har absolut ingenting med saken att göra, men söt är hon! Galet stor bild också :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback