Som stryk!

Datum: 2009-12-30 ♥ 18:43:51

Det var länge sedan jag kände mig så ful som jag gör just nu! Känner mig ovanligt vinterblek, finnig och totalt GRÅ! Mörk under ögonen och håret är typ dött. Tycker jag ser ut som någon som haft sorg alldeles för länge! När en människa verkligen sörjer, syns det ju rätt tydligt efter ett tag... Nu har jag absolut inget att sörja, men det ser fanimej ut så. Någon mer som är ovanligt vinterful? :D

Den fullständiga sanningen! Lite suddig bild, men det kanske är lika bra, haha. Håret är uppsatt för att få lite volym efter duschen. Blev lite bättre när jag fick på lite smink sen, men inte mycket. SOMMAR; KOM HIT!


Kommentarer
Postat av: Elena

Tycker inte du ser grå ut någonstans, snarare söt :)



Gott Nytt År vännen, hoppas 2010 blir som du förväntar dig! <3

2009-12-31 @ 13:53:24
URL: http://elenahallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback