Snart så.

Datum: 2009-12-23 ♥ 10:37:20




Väskan är packad och det mesta är fixat! Nu ska jag snaaart åka iväg och påbörja min julhelg :D. Ska först träffa Emilia och Cerese en sväng. Sedan ska jag bara lata mig! Läsa, äta, tita på tv, spela spel, umgås med familjen, ta massor med promenader med Sara, shoppa lite och samla 100 kg energi tills det är dags att jobba igen :D.

En bild på några av de fina presenter jag fick igår (nej, den packade väskan står jag själv för, haha).

Hoppas ni får en jättefin jul! Mys och njut så mkt ni kan!

Kommentarer
Postat av: sofia

God Jul Idag! Stessa inte för mycket nu och handla inga klappar på hm =P (kartongen) Kram!

2009-12-23 @ 12:37:25
URL: http://sberg.blogg.se/
Postat av: Cerese

Nu när du säger det så kommer jag ju ihåg att du har den boken ;) ja den lånar jag gärna någon gång, eller ja kan ju bläddra igenom den när jag är hos dig kanske :p

Tack för igår sötast och ha en riktigt god jul! <3

2009-12-24 @ 09:52:10
URL: http://cereski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback