Nu så..

Datum: 2009-12-06 ♥ 09:28:47


... kära vänner har jag internet hemma! Härligt! Ska försöka komma igång med bloggandet igen så fort känslan och lusten infinner sig ;).

Idag ska jag tvätta och städa. Känns som att man inte gör något annat! Ska försöka rensa och göra fint i klädkammaren också. Blir nog lite grejer som får åka ner i källaren! Känner mig alltid så duktig när jag släpar grejer ner dit, eller jävlas med dom tunga tvättkassarna! Får sån känsla av girl power, hahaha!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elena

Ja, precis - det blir extramysigt i år eftersom man inte bor hemma längre. Jag längtar som en tooook efter all god julmat som man annars alltid har tagit för given.



Jag har också tänt det andra ljuset idag, herregud vad mysigt det är. Visade förresten Sebbe bilderna på din lägenhet, och till och med karln sa "Gud vad mysigt hon har det, och det är faktiskt fint med rosa detaljer här och var". Så nu har jag halva inne till nästa lägenhet att få ha rosa här och var ist för grönt hihi :)



Var ska du fira jul, hemma i Mellösa? :)

<3

2009-12-06 @ 10:56:37
URL: http://elenahallin.bloggplatsen.se
Postat av: Cerese

Härligt att ha din blogg att läsa igen sötis! :D Puss

2009-12-07 @ 11:41:43
Postat av: Elena

Ja, jag blir ju fullständigt tokig när alla ska hålla på och ändra sig, inte bara en gång utan gärna fyra ggr ;)



Där ser man! Världen är bra liten ibland ;)

<3

2009-12-07 @ 17:45:12
URL: http://elenahallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback