Leeeedig!

Datum: 2009-12-22 ♥ 22:03:54

Ja, nu jäklar ska jag njuuuta av min ledighet och samla ihop en massa energi!

Träffen på nya jobbet i förmiddags kändes bra. Blir nog jättekul! På gamla jobbet kändes det desto tyngre att vara, haha. Blev en hel del gråtande! Fick så fina presenter som jag ska spara för evigt :D.

Har blivit förkyld lagom till jul, och känner mig rätt slut nu. Imorgon ska jag upp tidigt, sticka till Farsta och köpa sista julklappen. Hem igen, göra lite fint här hemma, packa ihop och sedan åka mot stan och till mamma & pappa.

Bjuder mig själv på ett glas vin i världens fulaste myskläder och raggsockor, det är vardagslyx det, haha.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback