Julgodis it is!

Datum: 2009-12-11 ♥ 22:09:15


Fick en riktigt skön kvällspromenad med Sara och Isac! Skönt att få röra lite på sig och alltid kul att träffa Sarisen! På söndag blir det lite bak och sånt trevligt hemma hos henne! Merro den lilla pajsaren♥ ska ju jobba, men vi får klara oss ändå :p. Jag vill testa lakritsknäck som verkar vara så hett i år :D.

Börjar få lite julkänsla nu! Älskar att pyssla, fixa och förbereda! Annars skulle jag nog inte få någon känsla alls! Lite julmusik måste till också :D.


Vem tar hem Idol ikväll då? Erik hoppas jag! Missade ju det mesta eftersom det blev promenad istället. Känns som det kvittar, får ju ändå veta på en gång vem som vunnit! Missbrukar fan aftonbladet.se!

Imorgon funderar jag på att slinga håret. Mamma ville ha hjälp med sitt, så funderar på att köra på mig själv också! Vi får se! Rädd att det ska bli rödorange istället för ljust..

Nu, lite glögg och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback