Hem ljuva hem... snart ;)

Datum: 2009-12-20 ♥ 15:45:58

Blev lite ändrade planer, fortfarande kvar hos päronen. En stund innan jag och mamma skulle åka till tåget förut så gick det några säkringar som jag fick hjälpa henne med. Pappa var inte hemma och mamsen kunde tydligen inte fixa det själv, tur att jag är så fruktansvärt duktig ;). Åker hem om en timme istället. Hinner inte gå på stan då som jag tänkt, får bli imorgon eller på tisdag. Ville undvika det, men men.

För övrigt så är jag fruktansvärt röksugen. Jag röker inte annat än på fester/middagar med andra rökare, och någon gång när jag har fullständigt psykbryt, haha. Tror suget nu beror på att jag är nervös inför morgondagen. Ni som vet vad jag ska ha för mig får hålla tummarna! Ingen big deal, men vill inte skriva ut det här i alla fall :)
Så, det första jag gör hemma blir att rota fram mina "Glamourcigaretter", haha. "Tjejcigaretter" (jättetöntigt koncept egentligen, men jag är ju lite töntig) som jag köpt på en kryssning. Vet faktiskt inte om de finns i svenska butiker!?

Ikväll ska jag försöka baka lite också. Ska göra mig till lite och bjuda på fika sista dagarna på jobbet ;). Hatar ju att baka, men känns så opersonligt att köpa fikabröd och bjuda på... Eller?

Kaffe nu!

Kommentarer
Postat av: Cerese

!Tjejcigaretterna" är ju tokfina ju, nästan söta att rökas upp ju haha ;) och jag tro det kommer gå jättebra imorgon ändå, jag tänker på dig då så du får höra av dig efteråt! :D

Och känner du verkligen inte för att baka är ju köpt fikabröd bättre än inget alls iaf :) Lycka till med allt! Puss

2009-12-20 @ 19:33:44
URL: http://cereski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback