Guten Morgen Dienstag!

Datum: 2009-12-08 ♥ 07:15:07


 Tror jag det heter ;D.

Igår kväll hade jag och (några av) mina jobbarkompisar klangmeditation för andra gången! Googla om ni vill veta mer ;). Var min kollega K som höll i det. Hon är en av få som faktiskt får mig att verkligen tro på alternativmedicin :D. När jag låg och lyssnade på "klangerna" (K satt på golvet och spelade på tibetanska klangskålar medans vi andra låg på madrasser) så blev jag skitirriterad på mig själv för att jag inte kunde slappna av ordentligt. Låg och tänkte på allt, som vanligt. Men när det var dags att avsluta så kändes det verkligen i hela kroppen att jag hade kommit ner i varv ändå! Häftig känsla! Kroppen kändes "darrig", som efter en dos Bricanyl ungefär :P.

Sitter och läser lite nyheter.. Eller nyheter och nyheter, kanske mer klassas som skvaller ;). Jag sitter som en kärring och följer med spänning Elin och Tigers drama, haha. Såg att hon har flyttat ut nu, och att han "hoppas att hon ska komma tillbaka". Heja Elin! Låt karlfan lida riktigt ordentligt! Kan man inte låta bli att kn*lla vid sidan av så är man inte värd att behålla sin hustru!

Linda Rosing har tydligen fått en son nu också. Kul för henne, men varför inte ta hand om de barn hon redan har istället? Som jag fattat det så har hon inte varit någon supermorsa till dem direkt?

Nej, nu ska jag masa mig in i duschen och sedan parkera mig med kaffet framför the voice!

Puss!


PS. Imorgon kl 20 på kanal 5 är Arga snickaren hos ett par som har sina barn på mitt dagis :D. Eller nu går iofs bara yngsta killen kvar men. Det måste ni titta på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback