Ber om ursäkt..

Datum: 2009-12-28 ♥ 14:28:22

.. till de som fick skåda min osminkade nuna och otvättade hår på Konsum nyss, haha. Orkade inte göra mig i ordning, men följde med mamma och köpte slingor som jag ska göra på hennes senare. Blev till mig själv också. Tänkte häromdagen att jag varit duktig som inte färgat håret på 3-4 månader, haha. Kan ju indirekt säga att jag har min naturliga hårfärg nu alltså! Tror inte att folk vet att jag är så mörk egentligen!


Jag fick en bra bok i julklapp, Hästpojken av Rupert Isaacson. Googla om du är intresserad, orkar inte berätta närmare ;). Den är "såklart" verklighetsbaserad, annars skulle jag nog inte önskat mig den :P. Var flera år sedan jag läste romaner som inte är verklighetsbaserade. Kanske dags snart igen! Ska försöka slänga in en recension här när jag är färdig med Hästisen i alla fall :)

Har absolut inget med inlägget i övrigt att göra... Men dessa underbara vinglas fick jag av mamma i julklapp. Älskar dem! Otroligt hemsk bild, men jag tror ni kan leva med det.



Kommentarer
Postat av: Elena

Gud vilka snygga vinglas! Ovanliga :)

2009-12-28 @ 16:54:40
URL: http://elenahallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback