Bara babbel.

Datum: 2009-12-17 ♥ 07:52:49

Veckan börjar lida mot sitt slut igen! Dagarna, vekorna, månaderna, åren och LIVET går ju sååå jävla fort, haha.

Efter jobbet idag ska jag fika med Emilia, köpa present till Sara och kanske få ihop några av de sista julklapparna. Imorgon bär det av till Flen igen. Skulle egentligen behöva vara hemma och fixa här, men Sara ska firas så jag får allt masa mig ner ;).

Det jag egentligen skulle skriva här var att jag fått nytt jobb! :D På en annan förskola i "min" enhet. Några fler timmar i veckan blir det, känns skitbra! Börjar 11 januari! Känns självklart lite pirrigt, men det blir säkert kanon!

Nu ska jag dricka upp kaffet och försöka komma iväg till bussen. Måste åka extra tidigt idag eftersom trafiken inte tål snö ;).

Idag ska det dessutom lussas på Sturebys seniortjänst (ja med BARNEN, jag ska inte lussa :D)! Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Elena

Grattis till nya jobbet, vad kul! :D <3

2009-12-17 @ 16:31:04
URL: http://elenahallin.bloggplatsen.se
Postat av: Elena

Jag loooovar snygging, det kommer! :)

2009-12-19 @ 20:19:00
URL: http://elenahallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback