1 år och 4 månader!

Datum: 2009-12-22 ♥ 08:00:28

Ja, så länge har jag jobbat på mitt älskade Blå Kullen nu! Sista dagen idag! Har fan legat som en skruvmakaron inatt, och igår tårades ögonen lite när jag tänkte på att jag måste lämna alla underbara barn och kollegor nu! Det blir säkert jättebra på nya stället också, men ändå... En av våra toksöta "blivande" treåringar som man ganska ofta kan bli galen på gav mig världens kram igår när jag skule hjälpa honom på med overallen. "MIN Ida" sa han och hjärtat smälte ju fan på studs ;). Tror inte barnen riktigt har förstått att jag ska sluta, fast jag sagt det. Tror att dom tror att jag skojar. Sötingar!

Om 2 timmar ska jag vara på nya jobbet och hälsa på blivande kollegorna. Spännande! Fast jävligt pirrigt också :p.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cerese

haha jaa.. kommer du ihåg när jag skulle hålla på och dunka upp hyllan på väggarna för att prova vart den skulle sitta, helt obehärskat mitt i natten när jag inte var det minsta nykter? ;D haha jag hoppas verkligen inte att min granne var hemma den natten :p

Vad fort tiden har gått! 1 år och fyra månader redan.. det är ju ett tag så förstår om det känns sådär, och så söta små barn som säger så underbara saker så hjärtat smälter <3 sånt lär du ju få höra på nya dagiset med, men ändå.. idag får du njuta med sötnötterna :) Svamlar mest.. men det blir nog bra, det brukar det ju bli :) Puss!

2009-12-22 @ 12:10:19
URL: http://cereski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback