1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... andas...

Datum: 2009-12-08 ♥ 18:06:32


Idag har det varit en riiiktig skitdag! Inget att skriva om här, men ibland blir jag helt galen på mitt jobb!

Och det var INTE fiffigt av min/-a granne/-ar att just IDAG trycka ner förpackningar och annat skit i sopnedkastet så att det fastnar och innebär att soppåsarna inte går in! Till följd av det fick jag min första arga lapp nedskriven och uppsatt ;). Blir GALEN på vuxna människor som uppenbarligen har grova problem med att använda hjärnan!

Imorgon kanske det blir en bättre dag? Hoppas det :) Har i alla fall årets sista personalmöte och vi ska få något gott att äta då. Äta är alltid bra, eller hur? :D

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback