Tisdag :)

Datum: 2009-08-04 ♥ 21:52:36


Fast jag trodde det var onsdag. Tjänade en dag alltså, haha.


Imorse kom jag faktiskt upp innan 8! Hade egentligen fått för få timmar sömn då, men kände att jag behövde komma upp ändå. Snart är det ändå dags att masa sig upp i svinottan och jobba! Saknar faktiskt barnen lite!

Solade en stund i förmiddags, tog ett långt bad och cyklade in till stan för en fika med Emilia! Blev en hel del gagg, om allt mellan himmel och jord, som vanligt! Skönt att då och då bli påmind om att det faktiskt finns fler förvirrade 20åringar, jag är inte ensam ;). Jag vet knappt vem jag är eller vad jag vill, vilket ger mig panik! Men en dag i taget, så ska det nog bli folk av mig också :D.

Efter fikan shoppade vi lite second hand. Eller vi och vi, jag i vanlig ordning ;). Blev ett litet barnlakan med söt spets, som jag tänkte sy doftpåsar av, och en rostavla som ska få ny ram. Köpte supersöta krukor på ICA (!) också, riktigt billiga.


Var nyss hemma hos Cerese och hämtade hennes gamla soffbord som jag fått. Tack vännen :). Ska slipa och måla/betsa det, kommer bli super!

Jag längtar mig galen efter min lägenhet!


Kommentarer
Postat av: Cerese

Hittade du så söta krukor på ICA får väl damen ta och visa upp dem också ;) hihi! Tokfin blogg förresten! <3

2009-08-06 @ 13:44:10
URL: http://cerese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback