Söndagstänk...

Datum: 2009-08-16 ♥ 21:08:04

Trött! Har dragit runt med ngn influensahistoria ett par dagar, kroppen känns helt slutkörd! Dessutom har jag lite jobbångest inför imorgon ^^. Samtidigt ska det bli mysigt att komma tillbaka till alla söta barn och kollegor :). Glad att jag har ett jobb ju!

Nu är jag inne i en "sjuksköterskeperiod" igen. Det innebär att jag är övertygad om att jag vill plugga till syrra :D. Synd bara att det brukar övergå till "nja, jag vet inte... näe kanske inte.." efter ett tag. Men hur fan ska man komma någonstans i livet om man inte satsar och chansar? Kan ju inte gå hur länge som helst utan att bestämma mig... Det är ju inte aktuellt att börja plugga NU, men om ett år eller så, kanske... Drömmen är att inrikta mig på psykiatri! Tror jag skulle älska det jobbet.

Så, evetuellt och jättekanske... ;D.


Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Hoppas du mår bättre nu iaf :) Jag har varit i samma period ett par gånger, men i slutändan låter alla studieår kontra månadslön inte så kul.

2009-08-18 @ 15:26:32
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback