Sommarsöndag!

Datum: 2009-08-09 ♥ 19:08:42


Haft en galet skön dag på sjön. Sol sol sol! Vet att det är otroligt klyschigt, men sjön/havet, vilket jävla vatten som helst, är så otroligt avkopplande! Hur många sommarkvällar har man inte spenderat på en brygga, pratandes om allt som finns att prata om? ;). Och en solig dag i båten är nästan det bästa som finns! Där kan jag inte göra något annat än att bara vara! Låg på sätet och bara tänkte och drömde om framtiden :D.

Kom hem för ett par timmar sedan. Blev middag tillsammans med brorsan, som kom med en "för tidig" inflyttningspresent. Ny kaffebryggare :) Blev skitglad, eftersom min pajjat. Så fin och omtänksam bror man har! Packade upp den och testade, blev riktigt gott kaffe!


Nu ska jag dejta symaskinen! Perfekt att sitta i tv-rummet och sy, så att mamma och pappa inte hör tv:n ;) Gulliga mig!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

håller helt med. Har tagit upp det urdumma fenomentet förr i bloggen. VArför kan inte bara strl 46.48 och uppåt komma efter 42/44 ?

Tjocka känner sig redan uttittade som det är många gånger och att de inte duger, så varför ska de dessutom behöva ha egna avdelningar??



Helt sjukt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback