Måndag

Datum: 2009-08-10 ♥ 11:43:57

Dagen blir nog inte alls som jag hade planerat, men bra ändå :). Var ute och sprang en sväng imorse, kände mig underbart duktig :D. Nu sitter jag med mer hårfärg i håret... Tog inte riktigt ordentligt sist. Svårt att gå från vitblond till chokladbrunt!

Ska följa med Emilia till frisören senare. Är inte det väldigt tjejigt? Följer män med varandra till frisören?
Blir en fika efteråt. Får se om vi blivit klokare sedan sist, vad det gäller livets alla bekymmer!


Nu har jag min sista lediga vecka. Känns vemodigt, som vanligt! Har ju varit ledig länge, 6 veckor tror jag... Utan ett öre betalt, så behöver ingen bitter kommentar om att "vissa har det bra" ;).


Puss!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har inte kollat in Kappahl så mycket då det inte finns där jag bor men jag har sett attt de mer och mer syns i mode/stylingreportage.

och det är väl underbart att du gillar Kappahl bland andra fashionistas då är du ju ensam om kläderna =)

Vilket jag tycker är det främsta som kännetecknar en fashionista - att leta fram guldkornen där ingen annan letar eller hittat.

Postat av: Elena

Tack söt! Jag tror också på teorin om molnen, det är ju vad våra kissar har gjort 90 % av sina liv :P



Jag är i Eskilstuna nu ;/ Annars hade vi så klart kunnat göra det. Puss <3

2009-08-13 @ 17:23:02
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback