Kissar!

Datum: 2009-08-26 ♥ 22:02:33

Just nu passar det inte in i mitt liv, men åh vad jag längtar efter att skaffa en egen katt! Har fått för mig att jag vill ha en perser! Fast det går ju självklart fint med en vanlig bondkatt också ;). Synd att mammas och pappas missar är kastrerade, annars vore Sune den perfekte killen att avla lite på, haha. Vill ha en katt som är lika trygg, social och "trevlig" som han är! Många tycks tro och anse att katter inte är som t.ex. hundar, med individuella egenskaper och sidor. Det är SÅ fel! Finns nog inte en katt som är den andra lik!



Tjusig perserflicka :)

Kommentarer
Postat av: Elena

Hahaha, som du säger; vilka förebilder! Men det där är nostalgi om något!



Välkommen till klubben, jag vill ju också skaffa en kisse, det är så j-vla ensamt och tomt i lägenheten utan en katt. Det tänker jag fan göra också så fort jag ser hur mkt pengar som blir över varje månad. Jag menar det är ju en fördel om katten får mat hahaha.. och kattsand!



<3

2009-08-27 @ 08:36:39
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback