Fuldag, men bra ändå.

Datum: 2009-08-06 ♥ 20:06:25


Idag har jag känt mig ovanligt ful och tjock. Totalt blä. Tack och lov så går sånt "över", och det känns säkert bättre imorgon.

Idag har jag solat, städat och bakat bullar :) Blev inte riktigt lika bra som dom brukar, men helt okej. Ska inte äta av dom i alltför stor utsträckning ändå ;).
Min klänning från nelly som kom idag ska sitta lite snyggare tycker jag, tror inte bullar är det mest ultimata då...
Fast klänningen var underbar! Den får följa med på kryssning nästa helg :)

Fick en ros av mamma när hon kom hem idag. Blev så glad :)
Satte den i en av mina krukor jag fyndade på ICA..



Och så en krukbild, bara till dig Cerran ;) Läser man fort står det nästan kukbild. Hoho.




Kommentarer
Postat av: Cerese

Jättesöt ju! det är kul när man göra såna fynd på affärer som ICA, good work ;)

2009-08-07 @ 12:20:11
URL: http://cerese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback