Fredagsfynd!

Datum: 2009-08-21 ♥ 19:30:51

Idag hade jag min "ettfredag", otroligt skönt! Gick en sväng på stan innan jag åkte hem till vischan ;). Tokfyndade ett par khakigröna byxor med guldiga knappar och detaljer. Skitsnygga! Ordinarie pris 699, jag betalade 149! Gick och fingrade på en hel del annat också, men det fick vara. Ibland är jag riktigt förståndig, haha!

I helgen ska jag flytta lite grejer. Klump i magen! SÅ skönt när det är över, underbart! Nästa helg är det jag som flyttar!! På onsdag ska jag till lägenheten en sväng och skriva på lite mer papper och så. Ska passa på att fota lite då. Inte för att en tom lägenhet är så mycket att fota, men ändå :)

Ska inte skriva något negativt här nu, så det så!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Elena

:) De är 23 resp. 29.. Petia (den mörkhåriga) är yngst =)

2009-08-22 @ 21:40:10
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Elena

Mamma var gullig och köpte dem till mig igår, så vet ju inte hur de verkar i längden.. Men än så länge tycker jag mig ha en jävla energi hihi! :D

2009-08-25 @ 14:08:27
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: Elena

Ja, men det är fan lite toklyx där, så himla mysigt. När du har tid osv kom hit då så går vi dit vettja! :)



Oh fyfan vad kul. Lova att du lägger upp massa bilder här på bloggen så jag får se hur den ser ut och så! =)Du är ju lite tokig som mig i att inreda, pynta och dona! :D

2009-08-25 @ 18:15:00
URL: http://ehg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback