En liiten update..

Datum: 2009-08-25 ♥ 18:20:53

Hemma med feber och ont i halsen, men glad ändå. Imorgon får jag nycklarna till lägenheten. Överlycklig!

Fast det är liite blandade känslor. Det är ju rätt och precis vad jag vill, men det faktum att jag ska bo alldeles ensam känns liite jobbigt, inte bara skönt. Mamma säger att "du kan ju komma hit när du vill" och "du får ju umgås med dina kompisar" och så, men åh... Det är ju inte det... Kommer ju sakna någon att äta middag med, somna med, vakna bredvid...

Singelfjant.

Kommentarer
Postat av: gabriella

Hej ida!

Jag förstår precis vad du menar, och det spelar ingen roll hur mycket ens föräldrar är "snälla" och ställer upp och man vet att man alltid får komma dit mm... det är läskigt att separera, sen tänker man ju så klart på om man gjorde rätt eller inte... men jag kan lova dig... att när du har landat i det nya och ditt liv och det som kommer bli ditt liv så kommer allt kännas bra och du kommer trivas, men det tar ett tag.

Jag separerade med mitt ex för 1½ år sen vi hade bott ihop i 6 år.... och det är tufft och det var tufft... men jag vet att jag kommer aldrig ha det så bra som jag har det nu och det var värt alla tårar...

Ta hand om dig... Gabriella (remember me?)

2009-08-25 @ 19:33:41
Postat av: Ida

(Gabriella Andersson? Klart jag "kommer ihåg" dig :) )

Ja, jag tror att allt kommer kännas bra med tiden! Vuxenlivet innebär ju sån här "skit", som är jättejobbigt, men lärorikt! Tack för din kommentar!



kram

2009-08-25 @ 20:03:47
URL: http://idisenochlivet.blogg.se/
Postat av: gabriella

självklart gabriella andersson :)



vet du vad jag kommer ihåg väldigt starkt? första gången du berättade för mig att du hade lärt dig svära....

ida- gabriella jag kan svära.... fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

gunilla- ida nu räcker det

ida- håll säften på dig mossan

du kan max ha varit 4 år

hahahahahahahahaha

använd bara fan fan fan fan fan fan fan så kommer du komma långt.... :)

Livet är till för att leva så lev det fullt ut.



KRAM

2009-08-25 @ 20:33:42
Postat av: Ida

Hahaha, men gud! Vilka kunskaper att briljera med :D. Du bloggar inte? :)

2009-08-25 @ 21:32:29
URL: http://idisenochlivet.blogg.se/
Postat av: Elena

Bara för att du lärde mig säga "Mammas arsel" innan vi ens kunde stå upp hahahaha!

2009-08-25 @ 21:40:55
URL: http://ehg.blogg.se/
Postat av: gabriella

jag bloggar, men sidan ligger lite nere just nu... ska plocka upp det snart igen. den är låst så om du skickar din mailadress till min mail [email protected] så ska du få tillgång till den

2009-08-25 @ 22:25:34
Postat av: Camilla

Ja, usch. Det är inte alls roligt. Vi är fortfarande inte nöjda, speciellt inte med vardagsrummet. Dock börjar här bli rent nu men det är ju efter tre veckors städningen! Inte ska man behöva komma till en svinstia. Du va inte ensam om att reagera som du gjorde, jag gjorde precis likadant ...



Hoppas du kommer trivas utmärkt i din nya lägenhet. Ensamheten kan bli skön om du ändå har nära till familj och vänner!

2009-08-26 @ 19:52:26
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Camilla

Krya på dig.

2009-08-26 @ 19:52:50
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback