Åh..

Datum: 2009-08-07 ♥ 22:00:44



Sitter med massa tankar. Vad ska jag göra med mitt liv? Ååååhhhhhhhhhhhhhh!

Jag vill åka bort. Göra något. Vad som helst! Jobba, plugga, bara resa... Upptäcka nya ställen, träffa nya människor, komma på vad jag ska göra i framtiden... Passa på nu när jag är 20... 21... 22...23... Sen börjar det bli för sent för att vela och flumma runt, tycker jag.

Om 15 år är jag 35. Vad fan gör jag då? Tror jag önskar att jag är sjuksyrra på psyk. Förmodligen blir det inte alls så. Jag är 20 år och har för fan ingen aning om någonting. När jag var 15 var jag totalt övertygad om att jag ville plugga juridik. Det är ganska bortblåst nu... tror jag... Men, om man inte vet vem fan man egentligen är, hur ska man då veta vad man vill? Om man inte ens kan sätta ord på sin egen person, hur ska man då ha koll på vad man passar som? Eller är det så att man bara ska låta allt hända? Ska jag bara jobba på, gå där på mitt dagis och vara nöjd, det ena leder till det andra... !? Det vill jag inte, det skrämmer mig! Det om något är min mardröm, fast jag vet att verkligheten ser ut så i 9 fall av 10...


Därför vill jag bort nu, snart... Bara sticka... Se till att jag har pengar, och bara dra. Upptäcka hela världen som om den
vore min :D.

Bara för att bilden är totalt jävla galen, haha...

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, fy faan vilken smashing bild! :D Va fan, ska du inte satsa på att bli psykolog då? :P

2009-08-09 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback